注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

恋も夢も涙声も生きる全てだった

 
 
 

日志

 
 

流水日誌  

2010-05-09 23:10:19|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

24 May

中午吃左重慶大廈裡面的“自家烏冬”。大拇指,5星推薦^^

重慶大廈裝修之後,感覺完全不同了。還記得以前去到真係心驚驚~哈哈。宜家多左好多靚衫店,point是,裡面的Assistants非常非常索!!!

自家烏冬是現場機打的……讚岐烏冬!~至愛至愛~煙煙韌韌~ 點了個叉燒烏冬和一個胡麻醬掛烏冬。前者用木盤載著,陣容頗大,叉燒肥瘦剛好,入口即溶又唔膩;胡麻醬烏冬是幹撈的,我最鍾意了,因為我是醬王,哈哈哈。芝麻/花生醬一碟,自己倒上天婦羅碎、木魚花、蔥,最有型的是……芝麻是自己用mini搗碗搗碎的,一邊搗一邊聞到香香的芝麻香,真是充滿滿足感^^ 贊!

流水日誌 - Akira - 明

(From Google)

晚上在沙田一間燒烤場度過。未試過自助燒烤是怎麼樣的感覺,挺cool的,呵呵。因為所有東西都是商家醃好的。不便宜哦,但是這裡就是好味道出名的!好奇怪,這次我沒有燒焦任何食物!都是美美的~哇哈哈!難道個爐hi-tech D?

 

25 May

在IFC看了《子彈頭·大復仇》(Micmacs)。Micmacs,法語是“盡情遊戲”的意思,它是《天使愛美麗》(Amelie)的導演Jean-Pierr Jeunet的喜劇新作。有趣、天馬行空的風格,看了很可以激發人的創意。

流水日誌 - Akira - 明

 

下午的正經事反而佔少左時間……對唔住大家……

正經事當然是去將軍澳看運動會啦~我方大勝,掃全場男女冠軍!哇塞,就這樣雪恥了。

 

8 May

中午到埠,去金鳳吃左個常餐。環境好正,因為係娛樂圈中人開嘅,好有藝術氣息。好多幅香港舊景相被置於一個個紙皮做的rough”相框“樹,型。

 

午飯後立馬起行去中環hiking~香港神奇之處係到處都有綠化、都有山!好鍾意啊~我們去左Fitness Trail。好寫意、好唔曬的一次行山,但是去到最後果段,非常之斜,羅命啊~!不過住呢度都幾好,一定唔會肥!haha

沿途好多人同鬼同狗係度jogging,wow。

當我地講起人正性格靚的Aussi chef Curtis有幾人正性格靚的時候,一個好似距嘅鬼跑過~!再都沒有遇見多次lu。真係見鬼咯~~~ :P

 

 跑到甘攰,大家去左吃全港至Top(我話嘅)越南菜,茅莊!我吃左個燒豬扒撈濛,撈醬/配料同塊燒豬扒都無得彈!未吃過甘好吃的,贊!

 

Singing Contest總決賽啦今晚~!我湊埋左Fifi同Philip 仔去捧場。

今晚原來是鄧健泓做MC,請左HOTCHA做嘉賓。

廣州選手Matthew同Michael都處於上游水平,我覺得他們音準真是比其他人好。

鄧健泓講話比較搞笑,雖然有時講的野比較無厘頭&無聊,但是總體上帶動到全場氣氛。真係唔錯。

但是Hotcha就真是無謂。講話brainless、irrelavent。唱歌難聽,跳舞無力唔齊。真係一額汗...

最後的冠軍是來自Philippines的Dan,距著衫非常有型,一件灰色西裝外套套住件黑白間條T,下身黑色緊身褲,頭戴型帽,留少少須。Philip仔都驚嘆型。Song choice都勁,是Usher的Wait for you.一開口,簡直值得我嗌到喉嚨痛!!好正啊~!聲靚夠氣,Twist都好sexy!大家睇好的他,最後果然贏了^^雖然亞軍同季軍都比較odd,但是有左呢個冠軍,乜都補翻!

另外公司自組band隊WayRock都表演左,簡直將氣氛推向高潮!唱左d舊歌,如[愛情陷阱]等。最後唱左首[如果我是陳奕迅],好正啊:-)

 

9 May

當然唔少得~~噔噔噔噔……睇戲啦

尋日中午大家在HBO重溫了Iron Man,今日去了金鐘看Iron Man2~Perfect。幾好睇啊~今集Tony ego爆燈。

最後Tony救了Pepper,飛到屋頂上面情深兩吻,點知rose係後面睇住,掟左句"Get a roof”,笑死我了。

 

Lunch在Triple O,我終於除左Shake'em Bun肯吃其他Burger了。真係唔錯哦,都算juicy。Chips是我喜歡的比較粗的,雖然未夠肥仔薯條甘肥,呵呵。

  评论这张
 
阅读(91)| 评论(2)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017